nura97 bebeğiniz erkek mi genelde ekeke bebekler geç konuşur derler ne kadar doğru bilmiyorum ama benim erkek kardeşim erken yürüdü geç konuştu. Oğlum 13 aylık şuan o da gege dede karışık bişeyler diyor ağzında 😅 ama acele etmeyin bence böyle şeyleride çok takmayın kafanıza her bebeğin gelişimi farklıdır. Gelişimi ile ilgili ciddi bi sıkıntı görmüyorsanız bırakın istediği zaman yürüsün ya da konuşsun. Biz evde eşimle tekiz arada kendi ailem gelir. Bebeğim bi kaç kelime söylüyor sadece ama eltimin görümcemin çocukları başka memeleketde hep biraradalar mesela daha gelişkinler bu konuda etrafı kalabalık çocukların konuşmaları falan benim bebeğimden daha anlaşılır bunlarda bir tken olabilir tabi. Bide şey var tv telefon verdime eken konuştu diyenler ben vermiyorum o yüzden konuşmuyormuş muş 🤣 sakın kanmayın onlara