Niyesordunbucevabi yok ya nerde günlük temizliği yapamıyorum bu ara o kadar kötü durum 🥺🥺 bir bebem diş cıkarıyor 4 yaş bebem bu ara cok fena ergenlikte. Eşimde bu ara cok cok yogun calıısyor gercekten yemek yapıp mutfagın toplasam iyi is yaptım diyorum bu ara cok fenalardayız , ben bayram dan sonra benimkiler düzelince yaparım zaten gurbetteyiz kimse gelmez