Mtzzeynep Niyesordunbucevabi son başladım oda oda yapmaya yatak odasının cam kapı perde dip köşe, bugün oturma odası yine aynı dip köşe yarın hastaneye gitcem perşembe çocuk odası ve banyo tuvalet cuma misafirim var. En son mutfak ve balkon kalacak inşallah.
Niyesordunbucevabi Mtzzeynep ohh eline sağlık canım oda oda yapınca kolay oluyor gerçekten bende öyle yaptım
yavruaslanlar Niyesordunbucevabi evet ya çok para vermek istemiyorum hani en fazla dürüm 7000 TL 6000 TL vereyim phılıps mı baksam diyorum
Asyaveannesi04 bademli_puding bende öyleyim hem kızım var hem çalışıyorum hem hamileyim bulabiliyorsanız temizlik için birini alın derim
lisansli_Mom49 Niyesordunbucevabi Bir camları silecektim ama hava o hafta ful yağmurlu gösteriyor zaten sürekli sil süpür yapıyorm kirli değil ev Nisan da kışlıkları kaldırma falan o zaman güzel bir temizlik yaparım
Niyesordunbucevabi lisansli_Mom49 oda olur canım bizim hep güneşli gösteriyor bide uzun zamandır silmemiştim ☺️
oyoyoyyedibeni Niyesordunbucevabi yok ya nerde günlük temizliği yapamıyorum bu ara o kadar kötü durum 🥺🥺 bir bebem diş cıkarıyor 4 yaş bebem bu ara cok fena ergenlikte. Eşimde bu ara cok cok yogun calıısyor gercekten yemek yapıp mutfagın toplasam iyi is yaptım diyorum bu ara cok fenalardayız , ben bayram dan sonra benimkiler düzelince yaparım zaten gurbetteyiz kimse gelmez
hepyerdeyizz Niyesordunbucevabi Ya yapılmadı ama cesaret edemiykrum çünkü Yaptığım an aynı olacak biliyorum 😂😂😂
hasan033 Bayram temizliği yapılmadı çünkü memlekette değilim ve burda gelen giden yok. Hamileyim ve oruçlu olduğun için gün içinde üstünden süpürüp toplayıp işlerimi yapoyorum ama bayramda bayramdan sonra kendimi yormadan günlükbir oda yapmayı planlıyorum
myangelson Niyesordunbucevabi 1 buçuk sene önce oradaydık. Şimdi de Tekirdağ’dayiz biz de iş gereği 🤭