lisansli_Mom49 Niyesordunbucevabi inşallah bir süre daha kalırsınız eşim oralı bide üniversiteyi orda okudum o yılları çok özledim burumda tütüyor inan
lisansli_Mom49 Niyesordunbucevabi tabi canım her yıl geliyoruz da çocuklar zor oluyor gezmek zaten genelde köye gidiyoruz