Anonymus babyykar ikiside uzak annem ilk 1ay kaldı o mu lohusa ben mi anlamadım. Her gün kırk tane hastalık sayıyor yardım isteyemiyorum. Yemekleri bile zorla yapıyor gibiydi. Hergün evini süpüren kadın bir kere şu evi süpüreyim demedi. Üstüne birde eşime laf çarpıp durdu
dogakusumx Anonymus benim annem de çocuğu sahiplendi bana yardımı dokunmadı eve temizliğe ama yine de gittim. Hatta kavga bile ettim ama yine de evde yalnız kalmamdan iyi geldi.
diloss642 Anonymus Ben 3 ay kucakta uyuttum 40 dk mı uyudu kucağımda 5 saat memede kaldığını biliyorum zor çok zor ama geçecek bunu bilirsen daha kolay olur sonsuza dek böyle olmayacak ben 3 ay temizlik yapamadım sonra bi baktım kızım ilk defa beşikte uyudu havalara uçmuştım şimdi bak 20.30 da yattı hala uyuyor mesela ben de dizi izledim keyif yaptım
diloss642 Anonymus 8 aylık aynı senin gibiyken postlarım var çıldırıyorum deliriyorum bu çocuk uyumuyo diye bi de densizler çıkmıştı 2 aylık bebekten ne istiyorsun diye ne kadar kötü insanlar bak sinirlendim yine
Anonymus diloss642 çok var böyle insanlar. Bende biraz şükret diyenlere sinir oluyorum. Kızım iyi olduğu için şükrediyorum ama bu zorlandığım gerçeğini değiştirmiyorki. Bazıları sırf eleştirmek için konuşuyor. Halbuki biraz destek nasıl iyi hissettirdi dünden beri daha iyiyim
diloss642 Anonymus ay kesinlikle zaten zorlanıyor ne diye bi de suçlayıcı konuşursun değil mi ama yok içindeki zehri dökecek illa
semanurmevasu Anonymus kızım 1 yaşında ve hâlâ aynılarını yaşıyorum tahammülüm yok en ufak biseyde yıkıp döküyorum bunalıma giriyorum ama ben babamı kaybettim arkasına kızım doğdu 1 sene oldu hâlâ toparlanamadim 🙁
Anonymus semanurmevasu allah yardımcınız olsun sizinde. Umarım bizde iyileşicez iyileştim diyenler gibi burda başkalarına moral vericez birgün
merdor Anonymus 3 ay 10 günlüğüz. Biraz önce sanki etini takmışım gibi bir aglama yaşadı inanamadım nolduguna. O aglarken bende agladım bagıra hagıra senin neyine evlenmek neyine gurbette cocuk yapmak diye ona bagırmadım bagıra bagıra hem söylendim hem agladım. Cok seviyorum ama önceki hayatımı özlüyorum. Yalnız değilsin. Cocuk bebek dışarıdan gözlemlenip aa bende istiyorum denilcek birşey değilmiş.
Anonymus merdor tam olarak aynı hissediyorum bir kaç ay önce yeni bir şehre taşındık çok istemiştim burayı. Şimdi keşke taşınmasaydık en azindan bebeği arada bırakacak biri olurdu diyorum. Eşimi sevmeme rağmen neden evlendimki diyorum. Üniversite yıllarımı özlüyorum. Çocuk yapmanın bana hiç bir zaman mantıklı gelmeyeceğini bildiğim için çok sorgulamadan düşünmeden girdim bu işe. Bu öyle bişey değilmiş, çocuk sorup duran herkesten nefret ediyorum
merdor Anonymus zaten bence bebegi de bizi de en cok yoran kimseye bırakamıyor oluşumuz bir kahve içmelik bi nefes almalık. KV var ama ona güvenip cocuk bırakmam asla bakamaz zaten. Ki öyle bi sevgisi de yok sadece 1 kere kucagına alır tamam. Ben böyle olcagını bilsem gurbete evlenmezdim. 3 yıldır evliyim cocuktan önce de alışamamıştım. Ailem cok kalabalık eğlenceli birbirine düşkün her haftasonu 20 25 kişi bi plan yapardı mesela. Burda ne arkadasım var ne akrabam. E cocuk da bende cok sıkılıyoruz. 1 saat bırakıp kafa dağıtmaya gidemiyoruz cocuk dünyada bi ben bi babası var sanıyor.
Anonymus merdor bizim çocukta öyle sanacak gibi görünüyor. Bende bu şehirde yeniyim bir tane arkadaşım yok. Eşimin bir kaç akrabası var olmasa daha mı iyiydi bilmiyorum. Hapishanede gibiyiz resmen
nurylmaz Anonymus 3 ay 5 günlük bebeğim 2 ay boyunca bebeğimi sevemedim annelik bana göre değilmiş dedim nefret ettim herkesten herşeyden hergün ağlıyordum hergün ölmek istiyorum diyordum zor bir bebekte değildi benim bebeğim hala değil elhamdüllillah ama çıldırıyordum 2 ay boyunca tek kalamadım bu çocuk beni sevmiyor bende onu sevmiyorum alın götürün istemiyorum diyordum eski hayatımı istiyordum eski neşeli olan beni süslü makyaj yapmayı giyinmeyi seven beni özlüyordum. Bu duygular o kadar normal ki kimisi ağır yaşar kimisi hafif ama konuşulmaz kimse zayıf yanını göstermek istemez hatta çevremden çok duydum niye doğurdun yada bi sen mi doğurdun? Hayır bi ben doğurmadım ama başkasından banane bunu yaşayan benim nice nice kötüler var haline şükret dediler. Şükür ediyorum ama bu mutsuz olamam ben robotum anlamına gelmiyor ki . Yaşadığın şeyi çok iyi anlıyorum hala bazen bakmak istemediğim zamanlar oluyor tahammülümün az olduğu günler ne yapacağımı bilemediğim günler veya ağladığım günler oluyor fakat şu gerçeği de söylemem gerekiyor ki azalıyor başlarda büyük büyük hissettiğim duygular şimdi daha normal bebeğimi tanımaya başladım gülmesi hoşuma gitmeye başladı mesela. Ben onu sevmediğimi düşünürken o kendini sevdirdi bana . Eski hayatımı hala özlüyor muyum evet ama oğlum olmadan da yaşamak istemezdim bir gün ben tekrar kendime özen göstereceğim bir gün tekrar deli dolu olacağım üstümdeki yük azalacak biliyorum bağımsızlaşacak şuan sadece bana muhtaç hayatı sıfırdan öğrenen hiçbir şey bilmeyen birisi o . Bunun bilincine geldim. Anne olmayı hala sevmiyorum ve hiçbir zaman sevmeyeceğim ama oğlumu çok seviyorum onun için herşeyi yaparım. Korkma güzel anne yavaş yavaş bu hisler yerini güzel anılara bırakacak sabretmemiz gerekiyor sadece geçmeyecek dediğimiz günler bile ne kadar geride kaldı bunu düşün bunlar da geçecek 🥹❤️ Bir gün yeni doğum yapmış annelere tavsiyeler verirken bulacağız kendimizi
Anonymus nurylmaz yanıtın için çok teşekkür ederim. Yalnız olmadığını bilmek bile daha iyi hissettiriyor. En yakınlarıma bile anlatamıyorum bu hislerimi. Uyuyamıyorum diyorum mutluluktan mı diyorlar şaka gibi. Dediğiniz gibi anne olmayı sevmedim ve sanırım hiç sevmeyeceğim ama bir gün buna alışıp kendimiz olmaya döneriz. O günü dört gözle bekliyorum
dorukdemir3 Anonymus banada ömrüm hep böyle gececek hissi geliyor bazen çok darılıyorum sonra gözümü kapatıp büyüdüğünü hayal ediyorum gececek büyüyecek ve rahatlıcam diyorum cünkü bu 3.cocugum ve diğer 2sinde öyle oldu o yüzden bunun da gececegini biliyorum şuan böle hissetmen çok normal 3.aya girdik bu düşünceler biraz azaldı zaman gectikçe uyumlanacaksın alışacaksın ve inan bu hissettiklerini hatırlamayacaksın bile emin ol ve herşeyi mükemmel yapmaya çalışma sen şuan yeni doğum yapmıs bir annesin zorlanıyorsun ama sana söz veriyorum gececek laf olsun dite sölemiyorum inan yüzde yüz gerçek olduğu için söylüyorum ve unutma bu hisle boğuşan tek kadın sen değilsin unutma bi yerlerde aynı senin gibi hisseden zorlanan ağlayan anneler var
Anonymus dorukdemir3 çok teşekkür ederim🙏benim ilk çocuk ve doğduğu günden beri herkes çok mutlu olmamı havalara uçmamı falan bekliyor. Bense herseyin insani ihtiyaçların bile bu kadar zorlaşmasından şoka uğramış vaziyetteyim. Bugün tam 70 gün oldu umarım düzelecek
nurylmaz Anonymus donenurjp instagram adresim dertleşmek istersen yada birileriyle konuşmak sana daha iyi gelecekse seninle aynı durumda olan yazabilirsin bana arkadaş olabiliriz ❤️
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Anonymus lohusalıktan kaynaklı böyle, zamanla azalacağından emin olabilirsiniz. Şuan çok yeni annesiniz, kendinize yüklenmemeye, her şeyi mükemmel yapmamaya çalışın elinizde değil biliyorum ama inanın geçecek