Anonymus ikisi de değil bu lohusalık bebekli hayata adaptasyon ve anneliğin yavaş yavaş yüklenmesi. Bebek büyüdükçe onunla zaman geçirdikçe herşey değişiyor düşünceler falan. Bende öyleydim herşeyi mükemmel yapmalıyım kafası bebeğim 10 ay 21 günlük. İlk 2 buçuk ay annemler yanımdaydı onlar gittikten sonra bocaladım, doğru yapıyor muyum acaba yetiyor muyum ona, iyi bir annemiyim gibi gibi. Ama eninde sonunda geçiyor bu duygular evet sorumluluk yükü bir anda fazla geliyor çünkü sana muhtaç bir bebek var. Ama sonra güldüğü zaman, senin görünce heyecanlandığı zaman bu duygular geçmeye başlıyor. Ama tavsiyem bol bol dışarı çık veya bebeğinle çık. Uyuduğunda eşin bebekle dururken kısa bir yürüyüşe çık. Herşeye yetişmeye çalışma lütfen kendini yıpratma 🌸