Ne depresyon ne anksiyete ikiside değil tamamen lohusalık, annelik psikolojisi zamanla gecicektir sana iyi gelen şeyleri yap. Nefes al alan aç kendine eşin eve gelince biraz kendi başına kal kahve iç biraz dışarıya cik iyi gelecektir . Sen bebeğine yetiyorsun merak etme onun gözünde sen dunyayin en iyi annesinin herşeye yetmek zorunda herşeyi mükemmel yapmak zorunda değilsin nitekim bebeğin buna değil yüzündeki gülümsemeye herşeyden daha çok ihtiyacı var o mutlu gülümseyen bir anneyi hak ediyor . Kendini yetersiz görme kimse mükemmel anne değil.