bianneo Haklısınız, benim asla yatak pijaması ile evde dolanma huyum yoktur. Evde giydiğim de tayt tişört, triko takımlar ya da eşofman oluyor yani öyle elbise pantolon giymem ama yatak pijamamı uyanır uyanmaz ilk iş çıkarırım sadece yatarken giyerim. Oğlum 18 aylık, bizim rutinimiz sabah kalkıp yataklarımızı toplayıp, kahvaltı yapmak. Sonra biraz evi toparlayıp süpürüyoruz, öğleden sonra biraz saçıma başıma bakıp, bb krem ya da renkli güneş kremi tarzı hafif bir ürün İle renkli dudak nemlendirici sürerim. Dışarı çıkılmayacaksa ev rutinim böyle. Evde ben triko takımları çok kullanışlı buluyorum hem şık hem de rahat geliyor bana ev için.