bianneo Lumisare ne güzel tekrar başlamışsınız. Ben cilt bakımı yapardım ama doğumdan sonra çok aksattım artık ihtiyacım var ben de başlarım inşallah bir an önce
bianneo queenofrose ahahah akşam kadınlar günü için bir etkinliğe katılacağım küçük bir cilt bakımı yaptım. mesela güzel bir adım 😂
bianneo binnur37 ay saldık valla. Ama ben yeniden toparlamak istiyorum yaa. Kendimi böyle iyi hissetmiyorum
Marianne Arimayaa missha bee polen tavsiye ederim. Kiehls markasına da bakabilirsiniz. Bütçeniz el veriyorsa Estée Lauder’in göz kremini öneririm. Uygun bütçede Missha derim.