HeeSenCokBiliyon KendiEvimdeDeplasmandayim bence de zorlar kaynanamın var yazın gittiğimde kurabiye yaptım dibi hep yandı 😂 beceriksiz gelin oldum 😂 🤣 😂
HeeSenCokBiliyon Mmeelliikkeee aynen davuldan vazgeçtim zaten fırını yaptırmazsa eşim mini fırın bakcam
HeeSenCokBiliyon xbeyza_ aynen bence de davul fırın sadece yemeklerde iyi galiba onu da tek rezistansla çalışan fırınım bile yapıyor 😂 😂
annelikyolculugumm HeeSenCokBiliyon ankastre fırınınız var, yeri ona uygunsa neden davul fırın 🤦🏻♀️ 4bin civarına ankastreler var hiç değil 2 sene garantili ve yeni bir ürün almış olursunuz evinizdeki çok eskiyse yaptırmaya değmez ama yenisi ile değiştirmek varken yakın fiyata davul fırın almak istemem şahsen
HeeSenCokBiliyon annelikyolculugumm benim de düşüncem o yönde zaten ama eşim kafamı karıştırdı fikir almak istedim. Ankastre fırınımı da kaynım bize sormadan etmeden spotçudan alıp gelmişti ama temizdi biz de kullandık pişirmesi güzel ama ısıtma sistemi dışarda diye sevmiyorum onu yaptırırım ama eşimle konuştuk yaptıralım diye karar aldık
Solocann HeeSenCokBiliyon valla fırınım var ama davul fırın çok başka bir şey yemekleri harika efso bişey oluyor keki zaten harika balık gibi şeyler de inanılmaz güzel oluyor 2 yıldır balkonum da fuul takılı şiddetle tavsiye ederim 🥰
HeeSenCokBiliyon Solocann benim için yemek kısmı değil de pasta börek kısmı önemli onda da sadece keki iyi pişiriyor galiba
ymrayse HeeSenCokBiliyon bız davul fikrin kullanıyoruz takıp ettıgın surece bir şey olmuyor sadece kalıp kekler pişmiyor
BordoHuniliAnne HeeSenCokBiliyon bence ankastreni yaptır, herşeyi tek ayarda pişirmek zor ve stresli olur, sürekli kontrol etmek ile uğraşıp duracaksın, düşük ısıda pişmesi gereken tatlı kurabiyeleri yapamayacaksın.
biranne_197 HeeSenCokBiliyon ben hala yuvarlak davul fırını kullanıyorum normal fırınlara göre yemekleri 20-30 dk daha hızlı pişiriyor kekte de öyle ama sabit bir sıcaklık ayarı var ayarlayamıyorsun bazı şeyler 150-180 derecede pişiyor ya onu ayarlayamıyorsun bu bakımdan kötü ya
HeeSenCokBiliyon oylesinebiri__ fırın gerçekten çok önemli ya inşallah en güzeli sizin olur da memnun kalırsınız hangisini alacaksanızda
oylesinebiri__ xbeyza_ ya o modeli mağazada gördüm sadece börek pişiriyor dedim usta börekçi diyince her şeyi pişirir mi acaba oda hoşuma gitti içi felan beğendim
xbeyza_ oylesinebiri__ yok canım niye sadece börek pisirsin 😂 böreği güzel pisiriyosa her seyi pisirir zaten. Annemin luxel börekçi idi modeli. Usta börekçiyi duymadım Ama ankastre yeriniz varsa yeni bı ankastre de alabilirsiniz uygun fiyata.