xbeyza_ oylesinebiri__ yok canım niye sadece börek pisirsin 😂 böreği güzel pisiriyosa her seyi pisirir zaten. Annemin luxel börekçi idi modeli. Usta börekçiyi duymadım Ama ankastre yeriniz varsa yeni bı ankastre de alabilirsiniz uygun fiyata.