HeeSenCokBiliyon ankestra fırını güzel oluyo benımkınınde altı pısırmıuo kayınvalıdemınde davul fırını var bugün ondan indirdim börek yapmak ıcın begenmedım ben yada ankastraya alısınca farklı geldı bılmıyorum devamlı bakıp durcakmısız ankestra da hemen pısıyodu hıcte bakmıyodum zaten gozukuyodu