Kızlar benim ankastre fırınım bozuldu (kumtel) alt rezidansı çalışmıyor ve yaptırmak için 2500 istediler eşim de onu yaptıracağımıza davul fırın alalım daha uyguna gelir dedi ben de kararsız kaldım yemeği falan güzel pişiriyor da pasta, tatlı, kurabiye türlerinde nasıl hiç bilmiyorum kullanan bilgi verebilir mi? sSz olsanız fırını mı yaptırırsınız davul fırın mı alırsınız?