PrensesAnnesi- valla bizimki de öyle ellerini önceden emiyordu şimdi ısırıyor ve bulduğu her oyuncağa da öyle yapıyor, ben kaşıyıcı aldım ama pek bakmadı yüzüne, bi tane kaşıyıcılı eldiven hediye gelmişti onla biraz ilgilendi ama genelde kendi parmağı ve benim elimle ilgileniyo🤷🏻♀️