Kızlar merhaba, 4. Ay ne zor bir aymış. Zaten atak nerdeyse 1 ay sürüyor, bir de dişi çıkıcak galiba çok huzursuz, ne güzel uyku düzenini yapmıştım şimdi uyku düzeni hak getire, acıkıyor meme veriyorum emmiyor, anca mayıştığında emiyor. Sizin de böyle mi bu 4. Ay.🤦🏻♀️