Turna 3. Ayın ortalarında 4. Sıçrama oluyor olaylar dünyasına giriş yapıyor bebeklerimiz, yani dış dünyaya artık daha hakim daha çok dikkatini çekiyor haliyle uykuları bozuluyor memeyi reddedebiliyorlar. Forumda hep 4. Aydan çok zor diye bahsediyorlardı öyleymiş gerçekten. 🤦🏻♀️