Mika yaptırdık. Açıp içerisinden viledayı alacakken üzerime patladı cam. Allah korudu gerçekten. Ya çocukları yıkarken olsaydı diye düşündüm. Cam istemedim. Mikanın görüntüsü temizliği umrumda olmadı o yüzden ama kötü durmuyor. Yine camı temizler gibide temizliyorum.