smellycat bitboylum mika kötü durmuyo tabi cam daha güzel duruyo ayrı ama daha emniyetli eşimin üstüne patlamıştı biz çok korktuk
NariNariKiminYari Sulee_ ben cam kullanıyorum hiç patlama kırılma çatlama gibi bir durumla karşılaşmadık sanırım camın kalitesiyle ilgili
Betulsark Biz yıllardır cam kullanıyoruz çift camlı bizim ve bronz rengi yaptırdık kireç vs hiç görünmüyor
Nikita Sulee_ Mika. Cam patlasa bile bildiğimiz camdan değil. Zarar görmezsiniz. Mika babane evi malzemesi
acimavi benencokanneolmayisevdim her duştan sonra kuruluyorum, arada bir de cifle komple yıkayıp yine kuruluyorum. Leke farketmiyorum ben duru görünüyor, banyom karanlık, ışıktan farketmiyorumdur belki de su lekesi kalıyorsa bile