Sulee_ 7 sene oldu cam kullanıyorum. Çok şükür sorun yaşamadık ama biraz ürkütüyor beni düşer diye korkuyorum bazen. Yeni mikalar kaliteli, köydeki eve mika taktırmıştık patladı mı nolmuş paramparça oldu ama en azından cam kırığı gibi değil, sonra yine mika taktırdık dandik durmuyor açıkçası. Banyomu yeniletsem mika taktırırım