Rabiiul benmki de 23 aylik kesmeye basladim miktari azalttim 120 ml su 3 olcek veriyorum artik. Bazen sabaha karsi uyanmiyo bazen yine uyaniyo. 4 gun boyunca 150ye 4 olcek verdim sonra 4 gun boyunca 120ye 3. Bugun biraz daha azalticam. En son birakinca da en fazla 4 5 gun sorun çıkarıyorlarmis, sabredicez. Sonra bitmis olacak. Göreceği yerlere mama biberon koymayin tabi. Bir de mamayi keserken yerine baska bisey koymayin sadece su olabilir onu da zaten su an kabul etmez once mamayi yavas yavas azaltip sulandirin en son sadece su vererek o 4 5 gunu atlaticaz bi sekilde.