Rabiiul benim kızım da 13 aylık bende yavaş yavaş kesmeyi düşünüyorum ama birden kesme taraftarı değilim. Gece uykusuna 7-8 arasında geçiyor akşam yemeğini 1-1,5 saat önce veriyorum yatmadan az bir mama veriyorum uyuyor. 12 gibi ve 4 gibi uyanıyor. Bir kaç akşam vermiyim alışkanlıkdır açlık değildir dedim ama yok uykuya geçmedi vermeden. Verdiğimde de hepsini bitiriyor ee o zaman aç demekki diyorum 😂 şuanlık tek sefere düşürme hedefindeyim komple bırakmak sonrası benim için. Ama 20 aylık çok uzun geldi ya o aylara kadar kesintisiz uykuya geçme hayallerim vardı benim, siz 3 kere kalkıyor dediniz hayallerimi yıktınız 😒😂