Rabiiul Bi ara kesmiştik tekrar başladı nasıl kesebilirim ? 12-2 ve 4 de uyanıp süt istiyor çok yoruldum. Bitti dediğim zaman kıyameti kopartıyor, 1 ay sonra doğum yapacağım kesmem lazım artık.. haftaya 20 aylık
nur966 Rabiiul kararlı olmanız lazım hemen maalesef düzene oturmuyor bend egece beslenmesını yenı bıraktım sayılır neler cektık sürekli ağladı krız geçirdi ama vermedim sonra alıştı su falan verdim kucağında sakinleştirdim zor bir süreç inşallah kolay geçer
kitapsever_ Rabiiul neden kesiyorsnz bebeğim 16 aylık hiç uyanmaz ama ben uyandikca ona süt veriyorum açtır diye
metemom_ Rabiiul üç gün su verip uyumasına beklemek lazım canım çok ağlıyorlar falan ama geçiyor zamanla doğum olmadan kes rahat edersin
gg3848 Rabiiul ben de ramazandan sonra keseceğim canım hemen hemen aynı saatlerde içiyorlarmış bizim doktorumuz bir anda kes dedi ağlasa da ancak böyle bırakırsın dedi bir haftada alışıyorlarmış eşin veya destek olabilecek biri varsa sana daha rahat olur
Rabiiul kitapsever_ 2 saatte 1 uyanıyor ve uykusu bölünüyor uykusuz kalıyorum kızım ve eşimde aynı şekilde. 12 de uyandı süt istedi verdim uykusu bölündü saat gece 2.15 hala sallıyorum uyusun diye eşim salladı 1.5 a kadar.
efnan21 Rabiiul merhaba sallamayı da bırakmanız gerekiyor benim kızım da böyleydi şimdi gece sütünü kesseniz bile sallanmak için uyanıyor
Rabiiul gg3848 zamanında kesmiştik zaten kendisi de bırakmıştı sonra hastalık vs derken tekrarladı bir kaç gündür hiçbir şey yemiyor bu sefer de süte yöneliyor bende vermiyorum gün içinde ama uykuya geçişte alıştı öğlende istiyor uykuya geçerken… eşim sağolsun destek oluyor nöbetleşe uyutuyoruz gece uyanmalarında hatta benden çok o uyutuyor ama nereye kadar yani
momas Rabiiul burda okumuştum biri bisküvi falan veriyordu ya da muz yani uyandığında. Ya da su süt yerine başka şeyler yani
anonimuye Rabiiul bzmde aynı saatlerde mama için uyanıyor azaltmaya calışıyorum ama nasıl bırakabilirim bilmiyorum 12 aylık erken mi acaba daha
metekaanmom Rabiiul biberon kullanıyorsa onun yerine su ver canım Allah kolaylık versin sürekli uyuyup uyanmak çok yoruyor
Rabiiul metekaanmom bardakta verdim bugün ayran sandı flekfkek su verince anlıyor içmiyor mama diye ağlıyor
metemom_ Rabiiul inan ilk üç gün bir dk doğru dürüst uyumadik bir eşim salladı bir ben krize de girse emzirmedim salıncağı vardı onda sakinleşti bizimki sadece
gg3848 Rabiiul çok haklısın benim kızım da gündüz uykusunda içmiyor ama gece uykusuna mutlaka istiyor gece beslendiği için de ona güveniyor ve gün içinde çok az besleniyor aslında kesecektim ama ramazan olduğu için zor oluyor diye bayramın bitmesini bekliyorum ben de hemen keseceğim daha sık uyanıyor çok daha zor oluyor