@1bebekveanne 5 yıl aradan sonra çocuk düşünmüş ve 2 aylık bebesi olan biri olarak bildiriyorum zor çocuk gerçekten zordur ilk oğlum asırı gazlıydı emme sorunları vardı, buda aynı maalesef, düzelir diye uzun süre ertelememek lazımmış, kafam 2 gündür allak bullak gaz mı hasta mı diye, çünkü sürekli aglıyo elleri ağzında emmek istemiyo