1bebekveanne sizi cok iyi anlarım eskiden evi bile supuremezdim, aksam yemeğine kahvaltılık bile hazirlayamazdim simdi cok sukur herseyin en iyisini yapabiliyorum emekleyip yürüyünce rahatlık geldi 2 yasa kadar ayrılık kaygısı oldu biraz yapisiktik ama 2 yaştan sonra ayrılık kaygısı da geçti 2 yas sendromu filan en küçük hallerinin yaninda o kadar zor degil bence.