1bebekveanne Allahım okurken kendim yazmış gibi okudum o kadar aynı ki hep huzursuz mama yapmaya bezini atmaya bile kucağımda gelmek istiyor yalnız kalmıyor dışarı çıkmaya korkuyorum önceden arabada bir yere giderkem ya da bebek arabasında gezerken uyurdu şimdi asla bebek arabasında durmak istemiyor ağlıyor kanguru aldım onda da durmuyor napıcamı şaştım artık evde tıkılı kaldık dışarıda ağlaması insanı strese sokuyor ne iftara gidebiliyoruz ve birini davet edebiliyorum baş etmek zor büyüdükçe umarım böyle olmaz 😑