hamilesavi momglow of keşke benim de terbiye olsa bir an önce. Çok yoruldum inanın 😔 nasıl anladınız terbiye olduğunu? Sütünüz azalmış gibi gelmedi mi? Ne değişiklik oldu mesela regl olmaya başlayınca süt azalır diyorlar öyle birşey miydi
ecesarey hamilesavi benimde tazyikliydi sütüm bir göğsüm daha çoktu onu reddediyordu sürekli.Yeni dığum yaptığımda süt gelsin diye pompa kulladım ondan sonra çok süt geldi.mochinin vakumuyla boşalt dediler boşalttıkça doldu buzlukta doldu.Sağmayı bırakınca biraz azaldı bu seferde tazyik oldu.Onlada baya bi mücadele ettim.Yan yatarak emzirdim biraz öyle emebildi önden elle sağdım.Emzirirken duygusal şeylerde fışkırmayı artırıyormuş saçma şeyler izle dediler.Denedim.Neyse geçiyordu tekrar başlıyordu.Terbiye oldukça yumşadı ve basınç azaldı.
babyisleeping hamilesavi 6.5 ay emzirebildim artık tamamen reddedince sonra 1.5 ay sağımla devam ettim en son pes edip tamamen bıraktım sağım yapmaktan sosyal hayatım kalmamıştı sürekli makinelere bağlı yaşıyordum çok zordu dayanabilen anneleri tebrik ediyorum ama ben dayanamadım😥
ylnydg hamilesavi benim de öyle arkaya yaslanarak neredeyse yatarak emziriyorum. Çocuk rahatsız olursa elimle 1-2 dk sağıyorum. Makine ile sağım yapmayın süt artar. Hemşire 2 emzirmede 1 kez soğuk koy memelerin üstüne ama henüz yapacak vakit bulamadım. 3 haftalık bebeğim bazen boğazına kaçıyor emerken korkutucu oluyor
hamilesavi ylnydg sizin haftalarınızda durum bende çok vahimdi. Emzirme danışmanlığı aldım aynı sizin söylediklerinizi yaptım. O zamanlar dışarı bile çıkamayacak kadar üstüm sırılsıklam olurdu. Bu arada bezelye soğuk kompress yapardım koltuk altından tüm göğse yayılıyor ama dikkat edin bunlar sütünüzü baskılar. Yani azaltıyor. Çok sertleşirdi mastit gibi olurdum öyle şeylerin önüne geçti bunlar bende ama tazyiğe hala çözüm yok. Yani şu an sütüm normal, memem baya bir yumuşak ama yine de tazyikli
ylnydg hamilesavi ne zaman düzeldi peki şişmeler, mastit oldum ben de elle sağım yaparak açtı emzirme danışmanı ölüm gibi bir şey olmuştu 😞
Zumra_Fatma hamilesavi aynen baya emdi ama erken kestigimede xok üzüldüm ama kendimize düşünmek zorundaydım direncim çok düşmüştü
hamilesavi Zumra_Fatma ay millet kilo veremez biz de perişan oluyoruz neden böyle anlamadım 🥲ben doğum yapalı 15 kilo birden verdim bile çok zayıfladım
canmanayvesuyu hamilesavi tam anlamıyla çözümü yok gibi malesef ben bulamadım yani bebeğim büyüdükçe alıştı hıza bi tık göğüslerim de terbiye oldu tabi ama hala sıkınca fışkırıyor
birdemlikcay hamilesavi Bende de böyle olmuştu kesilecek diye korktuğum sütüm bi anda hiperlaktasyona döndü bebeğim reflü oldu sürekli tıkanıklık ateş yaşadım korkunç zamanlardı dolaba poşet poşet süt koyuyordum ama bebeğime bir türlü kilo aldırmıyordu gaz yapıyordu. Sonra önden sağım yapa yapa emzirdim zamanla düzeldi çok şükür. İnsanlar güzel bir şey olduğunu zannediyorlar ama sütün fazla üretilmesi bizim için de korkunç bir durum ekstra vitamin kalsiyum eksikliği yaşatıyor insana saç dökülmesi ciltte kuruluk susuzluk kilo artışı da maalesef zirvelerde oluyor. Önerebileceğim tek şey bol bol su içmek sütün yağlanması ve içeriğinin kalitesi için çiğ kuruyemişler ve tahin de tüketin. Önden sağım yaparken çok yavaş yapın ki meme daha fazla uyarılmasın sütü aniden üretmesin. Çok geçmiş olsun ❤️
sumeyyeravza birdemlikcay bir şey yiyor muydunuz sütünüz artsın diye kesilme noktasından artmaya nasıl geçtiniz? Ben tahin de yiyorum vs ama üç saat emmese sağsam 30 ml zar zor çıkıyor. Mecburen mama ağırlıklı ilerliyoruz.
hamilesavi birdemlikcay ben sağımı mochi ile yapıyorum elektirikli değil. Plastik gibi birşey var gördünüz mü hiç bilmiyorum. Anneye bu kadar zararı olduğunu da bilmiyordum ya Allahtan takviye kullanıyorum yoksa perişan olacakmışım 🥲
hamilesavi birdemlikcay bu arada ne zaman emzirmeyi sonlandırdınız ve hiperlaktasyon durumu hiç geçti mi?
sumeyyeravza hamilesavi ay maşallah bende iki damla gelsin diye yemediğim şey kalmadı. Ne yiyorsunuz var mı yediğiniz içtiğiniz bir şey?
hamilesavi sumeyyeravza ben böyle olacağını bilmeden kuru dut, incir uyutması tatlısı, hurma tüketiyordum. İncir uyutmasının etkisini gördüm
tsmutter hamilesavi yatarak emzirmeyi deneseniz, bu sorun yüzünden çokkk acayip gaz problemi yaşadık biz. Sağım için her zaman müsait olunamayabiliyor evet, zamanla azalacak ama şu an için öncesinde sağım ve yatarak emzirmek dışında bir çözüm yok gibi
hamilesavi tsmutter ilk 1 buçuk ay yatarak emdik şimdi kesinlikle istemiyor direk ağlıyor malesef. Ne zaman geçti sizin peki?
tsmutter sibelalperuraz gerçekten öyle güzel bir şey değil, ne göğüs pedi dayanıyor, ne kıyafet dayanıyor, bebek sürekli gazlı oluyor göğüsleriniz yanıyor sertleşiyor ağrıyor, geceleri sürekli terliyorsunuz su gibi oluyorsunuz, hiç güzel ve kolay değil yani
pag hamilesavi Göğüs kalkanı ve mochi göğüs pompası alırsanız rahatlarsınız. Akıntı zamanla yavaşlar ve sütünüz boşa gitmez
ylnydg pag göğüs kalkanları mantar yapabiliyor. Arkadaşıma mantar yaptı ondan da kızına geçti çocuğun vajinası poposu çok uzun sürede iyileşti. Kalkan çok önerilmiyor sağlıkçılar tarafından
pag ylnydg ben emzirme sırasında kullanıyordum sadece sürekli temiz tutmak gerekiyor zaten gün boyu takmak rahatsız eder bence.Göğüs pedi kullanıyordum sık sık değiştiriyordum ama azalıyor zamanla benim beneğimin boğazına kaçıyordu çok zordu o süreç.
Zumra_Fatma hamilesavi bende aşmistim valla sınırı 50 ye düşmüştüm emzirmeyi kesincede kilo aldım biraz toparlamistim