hamilesavi Merhaba anneler, Tazyik demiyorum fışkiye diyorum. Meğer tazyikli günlerim iyi günlerimmiş. Göğsümde sanki fışkiye açılmış gibi kontrolsüz şekilde süt akıyor. Yaşayan bilir gerçekten abartmıyorum. Emzirmeden önce sağayım diyorum bebeğim emerken tekrar başlıyor. Böyle durumda olanınız var mıydı? Gerçekten artık sıkıldım. Bazen sağmaya bile fırsat olmuyor. Bebeğim sinirleniyor ağlıyor.
Derinmom26 hamilesavi annem şey derdi meme ucunun yukarı kısmı var ya memenin kaba yeri oraya vur derdi. Öyle yapınca süt yavaşlıyordu benim isterseniz bı deneyin 3-4 defa sert bı şekilde vurun parmak uclarinizla
sibelalperuraz hamilesavi kız anam Allah başka dert vermesin ne güzel bişey maşallah aman nazarım değmesin dilimi ısırdım Bizde bir iki damla süt gelsin diye saatlerce bekliyoruz 😂
rabia_c hamilesavi Benimde tazyik problemim var emzirmeden önce biraz sağıyorum ama gene de emerken tekrar oluyor ve bebeğim öksürüyor bir kaç defa da nefesi gitti gibi oldu bende çok korkuyorum
hamilesavi Derinmom26 aaa çok değişik. Kahverengi kısmı mı diyorsunuz yoksa direk göğsün en üst kısmı mı
hamilesavi sibelalperuraz dışarıdan öyle duruyor ama inanın yaşayınca zor. Çünkü sütünüz var ama emziremiyorsunuz. Bebeğiniz sürekli boğulma tıkanma yaşıyor yüreğiniz hep ağzınızda 🥲 birkaç kere nefesi gitti travmam oldu tek başıma emziremiyorum. zaten meme reddine de yakınız çok sinirleniyor ağlıyor haklı olarak yavrucak
tsmutter sibelalperuraz gerçekten öyle güzel bir şey değil, ne göğüs pedi dayanıyor, ne kıyafet dayanıyor, bebek sürekli gazlı oluyor göğüsleriniz yanıyor sertleşiyor ağrıyor, geceleri sürekli terliyorsunuz su gibi oluyorsunuz, hiç güzel ve kolay değil yani
hamilesavi mercankus yatarak emzirme olayı 1 ay kadar tuttu bende. Şimdi 2,5 aylık kesinlikle yatmıyor anında bağırıyor. O yüzden normal pozisyona geçmek zorunda kaldım
babyisleeping hamilesavi kesinlikle katılıyorum her şeyin fazlası zarar.. benim bebeğim sırf bu yüzden memeyi reddetti ben çözüm bulamadım çok zor bir olay sütüm vardı ama bebeğim emmek istemiyordu krize giriyordu travmam oldu emzirme
hamilesavi rabia_c evet gerçekten çok zor durum. 2,5 ay oldu hala tek başıma emziremiyorum sorun yaşıyorum. Eşim işe gittiğinde hele akşama kadar yaşlanıyorum stresten
Zumra_Fatma hamilesavi ayy o benim başıma çok geldi ya ilk kızımda öyleydim bebek bezi koyardım ve bebek bezi bile patlardı madaAllah yani o. Derece o ilk tazyigi gittiği zaman hafifledigi zaman ben direk kızıma veriyordum hafif kaldiriyordum kızımın başını çnku boğazında kalıyordu sonra büyüdükce alıştı
hamilesavi Zumra_Fatma bir de kimileri hiperlaktasyon geçirenlerin sütü daha hızlı kesilir diyorlar doğru mu sizce? Siz ne zamana kadar emzirdiniz
hamilesavi lexias 2 farklı emzirme danışmanıyla çalıştım bacım biliyorum. Tazyik sorunum vardı o zaman fışkiye yeni çıktı. Göğüslerim çok sertti onların önünü aldık mesela ama kontrolsüz fışkırmaya çözüm bulamadım hala
Zumra_Fatma hamilesavi yok kiizz valla 2.5 3 yaşına kadar emzirirdim de baya zayiflamiştim kuru kemik olmuştum mecbur kesme durumunda kaldım ama mastit oldum çok fena geceleri özellikle göğsüm yumuşaktı ama yine fışkırarak gelirdi 1.5 yaşına kadar anca emzirdim
minniks hamilesavi 4 aylık oldu bebegim hala devam ediyo malesef emzirme odalarında falan gogusumu acmaya utanıyorum sutyeni acar acmaz fıskırıyo 🤣🤣 yatar pozisyonda bile karsılayamıyo bazen bebegim ilk kızımda 1 sene surdu sonra yavas yavas sertlesmesi falan durdu kızım 1.5 yasındayken mastit olmustum ya saglık ocagındaki doktor bile sasırdı
hamilesavi Zumra_Fatma iyi emmiş maşallah 🧿 ben de umarım öyle uzun süre emzirebilirim. Ama artık şu sorun hallolsun istiyorum küçücük yavrucak bir rahatça ememedi keyfine bakamadı ya ona üzülüyorum
Zumra_Fatma hamilesavi aynen baya emdi ama erken kestigimede xok üzüldüm ama kendimize düşünmek zorundaydım direncim çok düşmüştü
momglow hamilesavi Aydan sonra sanki sütüm terbiye oldu ve fışkırmıyor gerçekten zor bi durum ilk aylar özellikle boğula boğula emiyordu sonrada gaz sancısından kıvranıyordu
hamilesavi momglow of keşke benim de terbiye olsa bir an önce. Çok yoruldum inanın 😔 nasıl anladınız terbiye olduğunu? Sütünüz azalmış gibi gelmedi mi? Ne değişiklik oldu mesela regl olmaya başlayınca süt azalır diyorlar öyle birşey miydi