hamilesavi benimde tazyikliydi sütüm bir göğsüm daha çoktu onu reddediyordu sürekli.Yeni dığum yaptığımda süt gelsin diye pompa kulladım ondan sonra çok süt geldi.mochinin vakumuyla boşalt dediler boşalttıkça doldu buzlukta doldu.Sağmayı bırakınca biraz azaldı bu seferde tazyik oldu.Onlada baya bi mücadele ettim.Yan yatarak emzirdim biraz öyle emebildi önden elle sağdım.Emzirirken duygusal şeylerde fışkırmayı artırıyormuş saçma şeyler izle dediler.Denedim.Neyse geçiyordu tekrar başlıyordu.Terbiye oldukça yumşadı ve basınç azaldı.