gizemtemel mommommmm ben sabahlari kalkar kalkmaz iciyorum 1 saat sonra kahvalti ben memnun kaldim tok tutuyo birde sık wc ihtiyaci zaten idrarla yag atimi yaptimiz icin iyi bisey
kaktuscicegi_ zeh_rana ay bende bekleyim köşede 5.5 ay oldu göbeğim var dört aylık gibi 😂 sinirim bozuluyor gördükçe
mommommmm Kızlar genel olarak ayarlanabilir ameliyat doğum-Sezeryan korseleri var 1-2 ay’ı geçince takın gerçekten karın bölgesini de toparlıyor onun da çok faydası var ☺️🙏🏻
zeh_rana mommommmm 4.aydayım ve bebiş kucağımda ayakta çekik gözlülerin yöntwmleriyle uyuyo sürekli teşekkür ederim biraz daha beklicem o zaman :)
serapelift zeh_rana aynı benim durum. sol kolum kas yaptı şimdiden. kızım kucakta ve ayakta uyuyor. aynı zamanda yürümem ve sallanmam gerekiyor uyutana kadar. 4ayda 1 kg vermedim. bunca ev içi aksiyona rağmen.