zeh_rana 4 aylık anneyim çok şükür, kilom doğurduğum günle aynı emzirdiğim için de güzel yiyip içiyorum ama sezeryan bölgesine bi çözümünüz var mı, hamile görüntüsünden çıkamadım
dilnisinhayal zeh_rana Ben de sizinle aynıyım gelen cevaplardan faydalanmak için şuraya konumlanayım🙎🏻♀️😅
gizemtemel zeh_rana 1 sene o goruntuyu cekiceksin malesef hemen gitmiyo birde sıkılastırıcı krem var niveanin onu kullanmani tavsiye ederim tabi birde en onemlisi alt gobek eriten spor hareketler 🤦🏻♀️
mommommmm zeh_rana 108 den 75 düştüm 😂Sezeryan göbeğim 3 kattı 😂suan kat falan yok ama göbeğim var daha grow with jo yaparsan toparlarsın bende yeni başladım ondan önce yürüş bandında yürüyordum sezeryanlı olduğum için ilk 6 ay ☺️
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan zeh_rana erken erken beneğe odaklan canım bir yaşına gelsin sonra başla diyete emziriyorsan erken yani
gizemtemel zeh_rana dur daha yeniyiz bizim vucut kirk gunde odem vs atiyo hele regl donemimiz duzenlensin 7 kat kesildik bacim oyle kolay degil yani dert etme geçer ben uc sezeryan oldum hepsinde 1 senede ideal kiloma donmuştum bir bakmissin gobek mobek kalmamis 💕
zeh_rana mommommmm bende 94le doğuma girdim 81le çıktım 84 oldum onun video linki var mı acaba ya da bi araştırim :)
zeh_rana Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Valide-Ayse-Hafsa-Sultan hayatımda hiç diyet yapmadım diyetten yana değilim acaba eskilerin usulleri neydi
mommommmm mamacitaa_ ben çok hırs yaptım ama aşırı yani herkes ne olmuş sana diyordu boyum 183-184 evlendiğim de 98 kiloydum sonra 90 düştüm hamile kaldığımı öğrendim 108 gördüm doğum dan sonra kilom gitmedi kafaya koydum 89 kadar düştüm gitmiyordu su diyeti yaptım emzirmediğim için 1 hafta 84 gördüm sonra ara verdim bir hafta daha yaptım 78 gördüm bırakınca 83 te takılı kaldım o ara yürüyüşte yaptım tabi su diyeti yapmadığım zaman yani sonrasında omad yapmaya başladım tek öğün yiyorum böyle 75-76 arası gidip geliyorum 😂grow with jo yapmaya başladım ama 20 mil olanı 15 dakika ancak yapabiliyorum vücut alıştıkça cıkarcam inşallah hedefim Bayram kadar 70 görmek asıl hedefim de 65 ☺️☺️🙏🏻🙏🏻
mamacitaa_ mommommmm vayyyy harikasın ✨✨🌸🫂 gerçekten tebrik ederim 🥳 inşallah istediğin kiloya inersin 🌹
gizemtemel mommommmm ayy yârin itibariyle bende deniycem bebek uyurken keyifli bir seye benziyor nede olsa emzirmiyorum bende detoks suyu ve hindiba kahvesine baslamistim bunuda deniycem
angelmommy_ mommommmm tebrik ediyorum sizii👏❤️bende uzun boyluyum hedefim 70 84 de takılı kaldım emzirdiğim için çok aç kalamıyorum
mommommmm mamacitaa_ inşallah hepimiz istediğimiz kilolara kavuşuruz ama yürüyüş harici suan hiç birsey yapma canım Sezeryan yeri 7. Aya kadar ancak biraz daha iyi oluyor bol yürüyüş ve su en önemli önerim ☺️☺️☺️🌸🌺❤️❤️
mommommmm zeh_rana linki attım aşağıda canım eğer sana kolay gelirse bunun 5000 steep olanı da var varya ne insanlar ne kiloları vermiş o yüzden biz de verebiliriz 😘🙏🏻
zeh_rana mommommmm 4.aydayım ve bebiş kucağımda ayakta çekik gözlülerin yöntwmleriyle uyuyo sürekli teşekkür ederim biraz daha beklicem o zaman :)
oyoyoyyedibeni mommommmm canım omad yaptım demissin ya emziriyormuydun sütü etkiledi mi nasıl dayandın