gizemkkk aynı şeyleri yaşamışız 🥲 37+0 doğdu ama 35 haftayla uyumluydu 2525 gr 46 cm doğdu. 5. Ayda 5900 grammış. özellikle 6. Aya kadar persentil cetvelinde hep 3-10 arasındaydı, ki doğum kilosu da öyle olduğu için doktorlar hiç sıkıntı var demediler, mamaya bile başlamadılar anne sütüyle devam ettik sadece. 6. Aydan sonra ek gıdada biraz toparladık, hem vitaminler hem de sağlıklı yağlardan zengin bi beslenme programıyla şuan yaşına 2 gün var 8900 gram oldu, persentili 10-25 arasında. Bu bile iyi birşey, zaten diğer bebeklerle karşılaştırma yapmamak lazım, kendi standartlarında büyümeleri önemli olan. Gelişim olarak da geride kalmadı hiç, yürümeye başladı bu ay, çoğu bebekten erken dönmüş erken sürünmeye başlamış erken ayağa kalkmıştı. Sosyal ve dil olarak da hiçbir sıkıntısı yok. Bunları hani kilosu düşük gelişimi etkilenir mi diye üzülmemeniz için anlatıyorum, ben de çok takardım. Gönlünüzü ferah tutun 🌸