Bugün doktor kontrolümüz vardı. Doktor bebeğimin gerektiği kadar büyümediğini söyledi ve bizi endokrin ve gastroenterolojiye yönlendirdi. Bebeğim 37. Haftada doğdu fakat 34-35 civarına uyumluydu son haftalarda kilo almıyordu karnımda. Küçük doğdu yani. Benzer süreç yaşayanlar neler yaşadınız bebeğiniz ne zaman yakaladı boy kilosunu?