gizemkkk
Benim bebeğim 33+4 de 1200 gram 43 cm doğdu çok geriden geliyordu 22 gün 2 kiloya çıkmasını bekledik 2,5 ayda 3750 gram boyu da 52 cm oldu prematürelerde 2 yaşına kadar yaşıtlarını yakalaması gerektiğini biliyorum ama yanlış yönlendirmeyeyim umarım bir sıkıntısı yoktur bebişinizin