birkimsee symstf ya ben bedenine göre alıyorum bacak arası kıvrımlarında bezin izleri çıkıyor genelde. Lastiğini her şekil yaptım takarken illa o iz çıkıyor belki külot bez daha iyidir dedim bende
symstf birkimsee bacakları tombiş bir bebekse evet sıkıntı olabilir. Ben genelde krem sürüyorum ya da vazelin çok az miktarda gerçi bizde olmadı ama çok hareketli olmasın iz yapmasın diye.
birkimsee rachelgreen_ banada sızdırma yapmaz gibi bir his vermişti nedense. Bantlı iyide bakalım bir deneyeyim külot bezide diyorum
birkimsee symstf evet biraz tombişlik var. Açıkçası bazen pişik kreminden sürüyorum orayada. Siz krem olarak ne sürüyorsunuz?
symstf birkimsee pişik önleyici kremi vardı incia ve siveno kullanıyorum. Eğer ikisini bulamazsam vazelin çok az sürüyorum. Tombişlik varsa sıkabilir ama külot bezde eğer aldığınız bedenin üst sınır kilosuna daha yakınsa bir beden büyük deneyebilirsiniz.
canmanayvesuyu birkimsee deneyebilirsiniz o zaman kızlarda memnun kalanlar var ama erkek bebişte kullanıp memnun kalan duymadım 🫠
seher178 birkimsee oğlum yerinde durmuyor cırtlı bezi bağlarken şuan külot bez çok pratik geliyor bana 1.5 yaşında
babymom10 birkimsee ikisini de denemiş biri olarak kesinlikle külot bez diyorum giydirmesi cıkarması gayet rahat kakada çişte sorun yasamıyoruz. Bantlı bez daha sıkı gibi gelıyor bana
birceismom babymom10 hangi marka kullanıyorsunuz ? Birde kilot bezler cırtlılara göre daha mı küçük oluyor ?
minikmisimben birkimsee evet denemekte fayda var kızım durmuyor o bantları bağlamak zor oluyordu bunda giydiriyorum hemen çıkartırken de yanlardan yırtıyoruz zaten sağa sola bişeh bulaşmıyor arkasında bandı var kapatıyorum onu da atıyorum bir tek kışın kat kat giydirince giydir çıkar misafirlikte zor oluyor
birkimsee minikmisimben ben bantlı bez kullanıyorum bez değiştirirken komple altını çıkarıp öyle çıkarıyorum bezi siz öyle yapmıyor musunuz? Kıyafetleri çıkarmadan oluyor mu 😲
ataberk25 birkimsee sonunda 5 numaraya geçtik prima külot bez aldım ilk oğlumda da kullandım özellikle hareketli çocuklarda külot bez giydirirken büyük kolaylık 🤣
minikmisimben birkimsee bende öyle yapıyorum bezi çıkartırken sorun olmuyor kenarlardan yırtıyorum kolayca bantlı bez gibi katlayıp toplayabiliyorum hiçbir yere bişey sürülmüyor geri takarken külot gibi giyiyor giydirip bacaklarından yukarı çekiveriyorum işte 😃
belinayyyyyy birkimsee ben külotlu bez hiç tercih etmem , Önermem de değiştirmesi, giymesi ayrı olay hiç gerek yok, zaten zar zor giydiriyoruz durmuyorlar 😂
cikolatatatlisi minikmisimben merhaba külot beze geçicem ilk defa çünkü cırtlı bezin cırtları kızımın bel kısmını kesmeye başladı, külot bezde böyle bi sorun var mı bir de kaka değiştirirken yanlardan yırtıyorum demişsiniz yırtmak kolay mı acaba
ceydact Ayından beri külot bez kullanıyorum bantlı beze göre bence daha kolay bebeğim bez değiştirirken yatmak istemiyor yatıramıyorum bantlı bezi takmak imkansız bunu direkt giydiriyorum kaka yapsa bile ayaktayken banyoda hemen kenarlarından yırtıyorum poposunu yıkıyorum bitti gitti
blueberryyy__ birkimsee bence bantlı bez yanlışlıkla almıştım bir kere bitirmek için gün saydım tam oturmadı sürekli kaydı çıkarması ayrı dert giydirmesi ayrı. Biz hiç rahat edemedik
minikmisimben cikolatatatlisi yok hiç sorun yaşamadım sadece dar gelince iz yapıyor onda da numara büyüttüm sorun kalmadı ☺️ diğer bezi taktırmıyor cırt cırtlı olanları bir kere taktım çok rahatsız oldu külot bez daha konforlu. Çok kolay yanlarından tutup çekiyorum aşağı doğru kolayca yırtılıyor sonra toplayıp arkasında bant var onla bantlanıp atıyorum