Biz gündüz külot bez gece bantlı bez kullanıyoruz çok hareketli olduğu bir dönemde artık 1:30 yaş itibari ile gündüz bantlı bezi takmak zor oluyor kilot bezi ayakta bile giydirebiliyorsunuz sorun olmuyor ben bu pratikliğini seviyorum açıkçası tamamen bebeğinizin durumuna göre karar verebilirsiniz sızdırma konusunda ise bir sorun yaşamıyoruz her ikisinde de