birkimsee ben iki çocuğumda da kilot bez kullandım büyük rahatlık bebek için. Çünkü esnek olduğu için bebeğin vücudunu sarıyor esniyor bantlı olunca sıksan sıkı oluyor azıcık gevşek olsa potluk kalıyor malum bebişlerde göbüşlü oluyor ayarlamak zor 🫠 bilmiyorum özellikle hareket halindeki dönemlerinde çok iyi bence bende normal bez kullanamıyorum vallahi 🤷🏻♀️