jasminebk eğer maddi durum yeterliyse ve 2 cocuga da bakabilirim diyorsanız tercih sizin. Ama bence sırf oyun arkadasi olsun diye kardes yapılmaz iyi gecinecegi belli degil cunku. Mesela bana sorsalar tek cocuk olmak isterdim. Aynı mantıkta bana kardes yapmışlar ama her gun kizin bir sorunu ile uğraşırken kendi derdime odaklanamiyorum küçükkende hic anlasamazdik. Yanımda bile istemezdik en son odamızı ayırmışlardı. Ha tabi herkes öyle olacak diye bir sey yok ama sırf oyun arkadasi olsun diye yapacaksanız 3 yasinda kreşe verirsiniz oncesinde hava guzel oldukça parka götürün veya oyun grubuna yazdırın benim şahsi düşüncem tabi her dusunceye saygım var 🤍