jasminebk ben aksini düşünüyorum biraz rahatlamak lazım bedenen psikolojikmen. Daha beden psikoloji düzelmeden tekrar bi bebek çocuk bakımı çok zor olur büyüyünce rahat ederiz cümlesi bana tuhaf geliyo tek çocukla iki çocuk aynı şey değil tek çocukta bile bakın nasıl zorlanıyorsunuz. Biraz büyümeli aklı ermeli okula gitmeli siz biraz hayata dönmeli kafayı toplamalı kendinizi zaten hazır hissedeceksiniz daha sağlam olacaksınız ilk çocugunuz dan destek alabileceksiniz her şey oyun değil ki asıl büyüdüklerinde birbirlerine gerek