Selam kızlar oğlum 16 aylık. Çok hareketli ve enerjisi bitmeyen bir çocuk. Evde tek başına çok sıkılıyor benimle de bir yere kadar oyalanıyor. Her gün arkadaş bulamıyoruz ya da düzenli gittiğimiz yerlerde yok. Sizce kardeşi olan çocuklar daha mı mutlu. Bazen böyle birisinin yanına gidince ortamdaki çocuk onunla oynamayınca ciğerci kedisi gibi bir köşeden izliyor. Çok içim burkuluyor. İki çocuklu anneler bana fikir verin lütfen