123456777 Eğitmen çok çok önemli bence. Eşim de genel itibariyle sabırlıdır ama tabi sabrı bazen taşabiliyor o zaman da pişman oluyorum kendisiyle bir şey yapmaktan ondan kendisine pek bulaşmayı düşünmüyorum 🫣🫣 bende öyle düşünüyorum şu ehliyeti tek de alabilsem bir kurs hocasıyla da özel birkaç ders almak istiyorum çünkü görüyorum ki çoğu kişi alıp sadece cebe atıyor ehliyeti. Ehliyeti aldıktan sonra kullanmaya cesaret edemiyor🥲 Arkadaşlarımın birçoğu öyle. Zamanında almışlar unutmuşlar bir köşede.