yagmurkokusu_ kalkbircaykoy manuelde aldım tekte sonra baktım ki evdeki araba otomatik bir kaptırayım ehliyeti dedim sıfırdan tekrardan aldım otomatikte ikisi de bana göre kolay gelmişti ama evdeki araba neyse ona göre almak daha mantıklı
kalkbircaykoy yagmurkokusu_ kesinlikle evdeki arabaya göre almak daha mantıklı 🌸 bizde otomatik almayı düşünüyoruz zamanla ama yine de ikisini de kullanmakta fayda var☺️