beyazzkuguu insanlar varya eleştirmek için eleştiriyor bazen 😏 işinizi görüyorsa problem yoktur 🌸 bizim şu an manuel araç ama bizde birkaç ay sonra otomatiğe çevireceğiz belkide. Bende belki işe başlayınca bağımsız araç alabilirim bilmiyorum ondan her ihtimale karşı manuele yazıldım ama bence otomatik olsun manuel olsun kadın mutlaka araba kullanabilmeli, kimseye bağımlı kalmamalı 🥲 o yüzden eleştirilere kulaklarımızı tıkayıp hedeflerimize odaklanacağız ❤️