ozlm1234 evet bizimki manuel ama eşim değiştirmeyi düşünüyor bir süre sonra 🫣 bende işe başlayınca araba almak istiyorum ama manuel mi alırım otomatik mi karar vermedim ondan da acaba otomatiğe mi çevirsem dedim çünkü bende çok panikledim geçenlerde ve eskiden böyle değildim çocuktan sonra bir güncelleme geldi sanırım bana 😅 benimde 23 ünde başlıyor şimdiden heyecanlıyım inşallah tek de geçerizzz post açar kutlarızz 💃🏻