Bende doğduğundan beri hipp kullanıyorum kabız yada gaz problemi olmadı yeni demire başladık öyle kabız oldu .günde bir kez duruma göre mamasına bir çay kaşığına yakın zeytinyağı koyuyorum ve düzeldi.kilo alımı iyi olduğu için mamayı değişmeyi düşünmedik .4,5 aylık üç saatte bir mama yiyor 180 cc