iliovasilemaa merhaba, bebelac goldu denedik o da gaz yapınca hippe geri döndüm en azından içeriği daha iyi bir mama her türlü gaz olacaksa ondan devam edelim dedim. Biz Hipp Organik Combiotic kullanıyoruz gaz için keçi sütü değil de combiotic olanı öneriyorlar, birkaç güne iki aylık olacak bizimki her öğünde 120 ml mama alıyor; 2,5-3 saat ara ile.
Nurse harveys gaz damlası ve kaledion probiyotik kullanmaya başladık. Gazı yine oluyor ama en azından kıvranmıyor bir iki kere ıkınarak alt gazını çıkarıyor bazen hiç ıkınmadan rahat çıkarıyor. Yani şu an süreçten memnunum biraz daha iyiyiz. Kakasını da günde iki üç sefer yapıyor. Ne sıvı ne katı oluyor. Ama gaz damlasını ben sabah 10 damla akşam 10 damla veriyorum fazlası ishal yapıyor. Probiyotik de akşam aynı saatte veriyorum. Ayrıca karnına masaj ve bacaklarına hareketler yapıyoruz, clinikid diye bir yağ var onunla ayak tabanı ve karnına her gün masaj yapıyorum. Üşüdüğünü düşündüğüm günlerde de kaya tuzunu ısıtıp keseye koyup ayaklarına koyuyorum, bazen de kiraz çekirdeği kemerini karnına kullanıyorum. Özellikle dışarı çıktığımız günlerde ayak veya karnını sıcak tutmak için eve geldiğimizde o tarz uygulamalar yapıyorum aklınızda olsun.