eda_k böyle doyup doymadığı anlaşılmaz ki dediğim gibi çişli bez sayısı yeterliyse günlük olarak doyuyor demektir bebeklerde emme refleksi olduğundan emdiklerinde rahatlarlar sürekli mama verirseniz tabi kabız ve gazı olur fazla besleniyor bence emzik kullanın en kötü arandığında ve birde mamayı onun doyacağı ölçüde yapıyorsanız sıkıntı yok