emosss__ eda_k başka mamayı doğduğundan beri almadı. Bende değiştirdim haberlerden sonra ama ağzına başka mama değdirmiyor illa o. Daha önce aptamilde de olmuştu. Sorun yaşamadığım için hala devam ediyorum
eda_k isimsiz43 çok doğru deniyoruz bakalım bir an önce yarayan mamayı buluruz inşallah çünkü çok kıvranıyor insan dayanamıyor
isimsiz43 eda_k mamamil de dene istersen yerli üretim belki faydası olur çünkü benim ki mamayi yiyince uykusu geliyor vitaminleri filan iyi galibaa
eda_k Sma, aptamil, bebelac bu üç markada sıkıntı çıkmış öneriler de hep buradan geldi ne yapacağımı şaşırdım. Golden goat temiz marka ama bebeğime yaramamıştı.
imran0907 eda_k bebeğim 11 aylık doğduğundan beri hipp kullanıyoruz hiç bir sorun yaşamadık doktorumuz önermişti zaten bende araştırdım içeriği en temiz olan mama bu diğerlerine göre
imran0907 eda_k doymadığını nasıl anlıyorsunuz? Günlük çişli bez sayısı vs takip ettiniz mi? Doyurucu olmama gibi bişey olamaz çünkü
eda_k Arazynp toplatıldı diye yazılar okudum bir bilginiz var mı? Yoksa o mamaya geçmeyi düşünüyordum
eminesevval eda_k bebeğim 4 aylık bizde hipp kullanırken aynı problemi yaşadık ilk oğlumda evolvia kullandık çok memnunduk. Şimdi Baby Goat kullanıyoruz ondan da memnunuz.
eda_k eminesevval hipp içerik olarak temiz olduğu için çok öneriliyor ben de inatla o yüzden devam ettim ama artık çok rahatsız etmeye başladı
Gokce_17 eminesevval Evolvia nasıl acaba bende hipp 1 kullanıyorum oğlum gazdan kıvranıyor değiştirmeyi düşünüyorum
eda_k imran0907 mamayı verdikten bir süre sonra tekrar aranmaya başladı sürekli ağlıyor ve ellerini hep ağzına götürüp emiyor mamayı verene kadar susmuyor ağlama krizlerine giriyor
imran0907 eda_k böyle doyup doymadığı anlaşılmaz ki dediğim gibi çişli bez sayısı yeterliyse günlük olarak doyuyor demektir bebeklerde emme refleksi olduğundan emdiklerinde rahatlarlar sürekli mama verirseniz tabi kabız ve gazı olur fazla besleniyor bence emzik kullanın en kötü arandığında ve birde mamayı onun doyacağı ölçüde yapıyorsanız sıkıntı yok
BeniBeni_Bihterini eda_k bebelac gold kullanıyoruz 3 haftadır sonunda aradığım mamayı buldum diyebilirim sma aptamil ve hipten sonra bebelac çok iyi geldi bebeğime ne sindirim problemi kaldı kusma gaz vs yapmadı severek içiyor bu arada toplatma olayı bebelac da oldu sarı paket olan varya o da bazı seri numaralarında bebelac goldda sıkıntı yok
eda_k BeniBeni_Bihterini bugün o mamayı aldım bir sonraki öğünde onu vermeye başlayacağım inşallah bize de iyi gelir
isimsizdry eda_k biz içemedik aşırı tatlı bebeğimin midesini bulandırdı çocuk bir gün boyunca kustu sürekli onu verdikten sonra ben denedim abartısız söylüyorum benim bile midemi bulandırdı sonrasında vermedim zaten daha da
eda_k isimsizdry aa kötü bir tecrübe olmuş, çok duymadım o mamayı zaten ama söylediğinizi dikkate alacağım 🙏🏼 bebelac deneyeceğim bakalım o da iyi gelmezse diğer önerilere bakacağım