eda_k benim kızım da yaklaşık 50 günlükten beri sadece mamayla besleniyor. Hipple başladık sonra bir dönem o kadar çok gazı vardı ki ve kakasını yapamıyordu sma comfort denedik o da ishalimsi yeşil kaka yaptı,sonra haberler çıktı bi kutudan fazla almadık hippe devam ettik. Yine aynı sorunlar vardı ama bana mamadan ziyade dönemsel geliyor bu durum. 3 ay olunca normale döndük biz. Hala aynı mamayı kullanıyoruz. O aralar da zeytinyağı ekledik ve gaz damlalarıyla idare ettik. Yani bebek gazlı dönemdeyse hiçbir şey kesin çözüm olmuyor sanki sadece hafifletiyor.