kubra00k bende böyle düşünüyorum oğlum bir yaşında herkes ikinci çocuğu yap diye baskı yapıyor eşimde istiyor ama ben asla düşünmüyorum psikolojik olarak kötü hissediyorum desteksiz büyütüyorum bazen tek olmasına üzülüyorum ama ikinci cougunda sorumluluğu yüklenirse kafayı yerim diye düşünüyorum bir kızım olsun çok isterim ama korkuyorum