kitapsever_ benim ilk çocuğum ve ilk bir ay bana çok zor olmuştu memelerim hep çok acıyodu içleri ağrıyodu emzirirken ağlıyodum, şimdi siz ikisini birden mi emziriyosunuz, ilk çocuğu sütten kesmeniz gerekti mi hamilelikte, ve ikinci çocukta yine sütle dolunca aynı ilki gibi acıyor mu